Rekrutt-trening 9/5-16

Postet av Trine Ruud Bråten den 7. Mai 2016

Det ser ut som det blir knall-vær på treningen 9/5

Denne kvelden skal vi ha lagkonkurranse.

I lagkonkurransen er det 3-5 løpere på hvert lag. Alle får et kart med 20 poster. Laget velger selv hvilke poster de vil ta og i hvilken rekkefølge (rekker nok ikke alle). Konkurransen varer i 45 min, da må hele laget være i mål. På noen av postene er det oppgaver som må løses før laget får løpe videre.

Hele laget løper samlet gjennom konkurransen og må samarbeide både om å legge en plan for løpet, finne postene og løse oppgavene underveis. Hvert lag får lov å ha med en voksen, hvis de ønsker det.

Har du lyst til å se kartet og postene på forhånd, ta en titt her:

Kart lagkonkurranse 9/5-16

Lørdag den 21/5-16 arrangerer Oppsal orientering "Råtass" - lagkonkurranse for 8-12-åringer i forbindelse med 15-stafetten. Raumar orientering stiller her med flere lag, og håper at noen fra Ullensaker vil være med denne dagen. Ledere fra mandagstreningen vil være til stede.

Mer info om "råtass" lagkonkurranse:

råtass.jpg