INVITASJON TIL FAKKELMARKERING 05 feb I ULLENSAKER

Flyer A5 Fakkelmarkeringen 050216.pdf

Bli med og tenn OL-ilden!

Den olympiske ild kommer til Akershus og Jessheim 5. februar! Akershus idrettskrets har gleden av å invitere til showet, opplevelsen og fakkelmarkeringen i forkant av Ungdoms-OL. Vi håper du har lyst og anledning til å dele de stolte øyeblikkene og opplevelsen med oss! Vær der det skjer!

Den landsomfattende turneen med fakkelen ankommer Akershus, og markeringen med stort arrangement skjer i flotte Ullensaker Idrettspark fredag 05.02.2016 fra kl. 18:00 – 22.00. Arrangementet foregår delvis inne- og delvis utendørs.

Her er programmet vi kan by på: Se også mer detaljert program her: www.akershusidrett.no

• 18:00 Åpningsshow med underholdning fra scenen utenfor Jessheim is- og flerbrukshall.

• 18:15-20:30 Prøv «Morgendagens idrettsaktiviteter» Vi fyller hallen og uteområdet med noe av «Morgendagens idrettsaktivitet», og du som er mellom 15 og 20 år får prøve ut disse!

• 20:30-20:45 Musikk fra scenen Et band fra Romerike Folkehøgskole spiller for oss.

• 20:45-21:15 Offisiell fakkelmarkering med fakkelstafett og tenning av OL-ilden ved Martin Gøranson, fylkesvinneren av Årets ildsjel i Akershus.

• 21:15-21:45 Minikonsert med Morgan Sulele

• Kiosksalg fra «Morgendagens idrettskiosk» Elevene ved idrettsfag på Hvam vgs. har tatt utfordringen og laget en ny kioskmeny - den skal være enkel, sunn og bærekraftig.

Bli med på markeringen og skriv olympisk historie!!

Administratorer