O-troll leir for 10-12 åringer

Postet av Trine Ruud Bråten den 24. Mai 2016

O-TROLL LEIR

Østmarka o-klubb og Akershus og Oslo orienteringskrets inviterer til O-troll leir:

Hvem: For alle 10-12 åringer (født i 2004, 2005 og 2006)

Når: Lørdag 11/6 kl 10.30 - søndag 12/6 kl 12.00

Sted: Bråtejordet skole, Strømmen.

Innbydelse: O-troll leir - region 3 - 2016

Det blir fire lærerike orienterings-aktiviteter og mulighet til å bli kjent med andre orienteringsløpere i samme alder. Overnatting på skolen. Det blir servert felles middag og frokost.

Fra Ullensaker o-lag stiller Tiril som leder. Hun vil være sammen med ungene under hele oppholdet. Hvis det blir flere enn 6 utøvere, vil det være med to ledere fra Ullensaker o-lag. I tillegg vil Østmarka o-klubb ha flere ledere tilstede.

Påmelding på Raumar orienterings hjemmeside: Raumar.net

Se under "påmeldingsfrister" på høyre side. Klikk deg inn på "o-troll samling gruppe 10-12". Påmeldingsfrist 4/6.

Meld dere på: jo flere vi er, jo morsommere blir det!

Helgen etter den 18/6-19/6 arrangerer Raumar orientering samling for alle klubbens rekrutter på Busterudvangen, Gjerdrum.

Mer info kommer snart :-)